MAJOWE WESTCHNIENIA

Wszyscy lubimy maj, bo...... długi dzień, bo....jest ciepło, bo.....kwitną kasztany, bo.....kwitnie miłość i przyjaźń, a propos  tych ostatnich moje ulubione cytaty, idąc za myślą klasyków:

"Miłość to jedyna siła, która zmienia wroga w przyjaciela" /Martin Luther King/

"Nie idź za mną, bo nie jestem przewodnikiem. Nie idź przede mną, bo mogę nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem." /Albert Camus/
Najnowszy sweterek PAPAVERart.




Do zobaczenia niedługo. Miłych majówek

Komentarze

  1. piękny sweterek,
    przejrzałam blog i bardzo podoba mi się aranżacja ogrodu z gałązkami brzozy.
    Na pewno będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za bardzo miłe słowa , są one bardzo inspirujące

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CHOINKA EKOLOGICZNA, CZYLI ZBIERANE NIE WYRZUCANE

OZDOBY WIELKANOCNE KONTYNUACJA ...