ŚWIĄTECZNA PACZKA

POPROSIŁEM Boga o drzewo, podarował mi las. POPROSIŁEM Boga o wodę - dostałem rzekę. POPROSIŁEM Boga o kwiatek- dostałem łąkę. POPROSIŁEM Boga o przyjaciela, dostałem - Ciebie..... Czas darowania i otrzymywania, każdy chce poczuć się lepiej obdarowując, a biorąc? Trochę niepopularne, bo mamy dawać, dawać, dawać..... Czerpmy i spróbujmy być zachłanni i samolubni przez ten krótki magiczny czas biorąc... W ramiona drugiego człowieka, czerpiąc minuta za minutą czas spędzony razem, a nade wszystko wsłuchajmy się w tą radość rozmowy lub milczenia. ANIOŁY SĄ WŚRÓD NAS

Komentarze

  1. Bardzo głęboka myśl ! A jakże radosna! Przytulam Panią z całego serca i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny wpis! Nic więcej nie trzeba dodawać .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CHOINKA EKOLOGICZNA, CZYLI ZBIERANE NIE WYRZUCANE

OZDOBY WIELKANOCNE KONTYNUACJA ...