POSTAWA ZWYCIĘZCY

TO 9 wspaniałych rozważań Johna C. Maxwella, które interpretują jak PORAŻKĘ
przekuwamy w potknięcie, a to pokazuję, że mamy się nie poddawać.
Odnosi się to oczywiście do różnych dziedzin naszego życia np. odchudzanie,
wychowywanie dzieci,  itd.
1/  Porażka nie oznacza, że przegrałem, tylko że nie osiągnąłem sukcesu.
2/ Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem, tylko że się czegoś nauczyłem.
3/  Porażka nie oznacza, że jestem głupi, tylko że miałem dość wiary, aby zaryzykować.
4/ Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić, tylko że odważyłem się spróbować.
5/ Porażka nie oznacza, że mam zrezygnować, tylko że muszę postępować w inny sposób.
6/ Porażka nie oznacza, że jestem gorszy, tylko że nie jestem doskonały.
7/ Porażka nie oznacza, że straciłem czas, tylko że mogę zaczynać od nowa.
8/ Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać, tylko że muszę bardziej się starać.
9/ Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda, tylko że muszę być bardziej cierpliwy.





A z propozycji PAPAVERA dziś przerabiamy stare na  nowe.
Spódnica, która się znudziła i kawałki popielatych włóczek.
Od spódnicy odcinamy pasek, żeby było luźniej.
Następnie osobno dorabiamy górę którą robimy w całości /rękaw- tułów- rękaw/ tj. na drut nr 4 nabieramy 48 oczek ściegiem zwykłym prawym.
Po 20 cm dodajemy 6 rzędów po 1 oczku z każdej strony. Następnie dodać 4,6,10,10 oczek z każdej strony przerabiając na szerokość spódnicy, następnie zamykamy oczka dokładnie w drugą stronę.
Boki rękawów  zszyć,a  szerokość robótki doszyć do spódnicy. Tak możemy odnowić swoja garderobę. POWODZENIA!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CHOINKA EKOLOGICZNA, CZYLI ZBIERANE NIE WYRZUCANE

OZDOBY WIELKANOCNE KONTYNUACJA ...